wtorek, 17 września 2013

Żyje...:)

Hej kochani...nie było mnie dość długo ale niewiem czy wiecie czy nie ale od października 2012 r chodzę do szkoły tj. do Liceum dla Dorosłych i wakacje wakacjami ale od września zaczeła się szkółka tzn musiałam pozałatwiać tam kilka spraw : indeks i  takie tam inne a 14 i 15 miałam zajęcia ..tak tak w sobote i niedziele bo to jest taka zaoczna i zajęcia są co 2 tyg w weekendy, zachciało mi się nauki dalesz na starość hehe ;) a pozatym 24 czyli w przyszły wtorek jade do Krakowa do szpitala...wielkimi krokami się zbliżało i został tylko tydzień...grr boje się starszniee ;/ no i właśnie dlatego tak dłuugoo nie psiałam bo musiałam załatwić duużo spraw..mam wrażenie jakbym miała nie wrócić . Wiem , że nie moge tak myśleć i mówić ale te myśli mnie jakoś "opętały" ;) Narazie uciekam i mam dla was zdjęcie jeszcze takie wakacyjne..a co trzeba sobie humorek poprawić i powspominać te cieplutkie dni bo na dworze taka plucha i zimnooo brr :)


2 komentarze: