czwartek, 5 września 2013

Troszku się zaniedbałam.

Moi drodzy mam nadzieje, że wybaczycie mi długą nieobecność , ale było to spowodowane troche brakiem czasu a troche złym samopoczuciem...Przez ten tydzień postanowiłam się wziąść za generalne porządki w mieszkanku. Niektórzy mi mówią , że od kiedy wprowadziłam się do tego mieszkania gdzie obecnie mieszkam ( już jakieś 2 latka) zrobiłąm się straszną pedantką hihi ;p  Poprostu wydoroślałam i wiem, że większość obowiązków spoczywa na mnie bo raczej mój dziadek który jest starszym człowiekiem , nie będzie latał z odkurzaczem itp ;) Ale starsznie się cieszę, że jest ze mną M. , że zawsze mi we wszystkim pomoże, czasem wyręczy w różnych pracach domowych , wtedy kiedy jest ze mną nie za ciekawie.....i właśnie przez czas mojej nieobecności były dni, że czułąm się jakoś dziwnie , ni to zmęczona , ni słaba..najgorzej było w piątek, poszłam rano do łazienki i tak starsznie zrobiło mi się niedobrze, że byłam pewna , że .....  ale po 3 min nic i nagle zrobiło mi się tak gorąco i mroczki przed oczami a później znowu zimno i tak naprzemian . Dopiero jak się położyłąm na 15 min to wszystko ustąpiło. Hmm niewiem sama czym to może być spowodowane ale troszkę się boje...;/  No a z drugiej strony myślę , że to może od tych tabletek , które zażywam na zbicie prolaktyny..zobaczymy, zażywam je ok. miesiąca już , jak dalej będzie się tak działo to wybiorę się do mojej kochanej pani ginekolog i powiem co się dzieje po tych tabletkach. Tak jak wcześniej Wam już móiłam to po nich mogą występować takie objawy jak: zmęczenie , senność i nudności , no ale te dziwne napady gorąca i zimna i mroczki przed oczami to chyba nie po nich...no niewiem nie będę Was tu zanudzała, jak się jeszcze powtórzy to napisze co i jak..:) A narazie uciekam papa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz