niedziela, 22 września 2013

;)

No więc weszłam na chwile , żeby napisać kilka słów tak jak wczoraj obiecałam ;) u mnie nic nowego, pogoda do du.. ;/ pada i zimno jak niewiem.... miałam jechać dziś na koncert Kaliego z M. ale chyba sie nie wyrobie tzn w sumie to tylko 12 km stąd ale ..pakowanie trwa ;D tzn juz sobie piżamke przygotowałam i takie inne pierdółki i wystarczy spakować  do torby i na wtorek będę juz gotowa..jeszcze jutro takie najpotrzebniejsze rzeczy codziennego użytku spakuje i mogę jechać w daleki świat ;D a tak na poważnie to najchętniej bym się nie ruszała z domku.... a ze zdrówkiem różnie raz lepiej raz gorzej..trzustka odpukać nie boli już tydzień tylko brzuch tak oólnie pobolewa i czasmi mam biegunki....grr nie przyjemna sprawa ;/  to lecem się pakować. Dodaje jeszcze zaległe foteczki  z 8.08.2013- 3 rocznica i taką niespodzianke przygotowałam dla mojego M. :) Podoba Wam się ? hm?? buziak:*






                        




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz