poniedziałek, 22 lipca 2013

Wyniki.

Ogebrałam dziś wyniki moczu i kału i się lekko zdołowałam..a więc w moczu wyszła amylaza całkowita 989,5 U/l a norma jest od 0,0-450,0, więc jest duużo ponad norme, więc i w krwi i w moczu mam tą amylaze podwyższoną ;/ oprócz tego z moczu wyszło , że są obecne ketony...co może np. oznaczać cukrzyce typu 1..... i najbardziej co mnie zaniepokoiło to dodatni wynik na krew utajoną w kale...:(  Nie miałam z kim skonsultować tych wyników bo nie było mojej lekarki a do innego niechce iść....jutro jade na tą konsultacje do Krakowa i tam się czegoś dowiem..starsznie się boje..:(( trzymajcie kciuki kochani, przeciesz musi być dobrze..chyba....

Niewiem czy już jutro po tych konsultacjach mnie zostawią ale jeśli tak to nie będę miała jak pisać na blogu.... Postaram się być dobrej myśli, chociaż to nie łatwe przy tych cholernych wynikach...  Buźka..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz