środa, 4 grudnia 2013

I zbliża się zima..

Hej kochani :) dość długo nie psiałam ale wiecie czemu jak nie wizyty u ginekologa to inne załatwienia i tak w kółko :) Tydzień temu byłam u mojej pani ginekolog zrobiła mi usg i przebadała i nzowu widzieliśmy dzidzie..cudowne uczucie :) Dzidzia ma się dobrze ma , tydzień temu miała 8 cm teraz juz pewnie ma 10 :)) akurat układała sie do spania jak pani doktór robiła mi usg bo dawała rączke pod główke :) ale wyczuła , że mamusia z tatusiem chcą ją pooglądać więc pomuskała sie troszkę po twarzyczce :)) Kocham patrzec na tą małą istotke i kocham dostawać nowe zdjecia po każdym usg, teraz udało się pani doktór zrobic zdjecie w tym momenice jak wlasnie trzyma rączke pod główką..super widok i cały czas się wpatrujemy w to zdjątko..i w inne z poprzednich tygodni i  porównujemy jak dzidzia rośnie. :)) Teraz mam wizyte przed samą wigilią 23 grudnia to już będzie 19 tydzień i liczymy na to , że dzidzia pokaże  się od tej strony żebyś my mogli znać płeć..to będzie wspaniały prezent na świeta  a jak nie pokaże  za te 3 tygodnie to tez będziemy sie cieszyć że znowu ją zobaczylismy no i będziemy mieć znowu prezent w postaci zdjęcia..ah najwspanialszy prezent na świeta :) Ogólnie dobrze się czuje i musze wam się pochwalić ze pomimo że to 16 tydzień dopiero to chyba delikatnie czułam maluszka w brzuszku , nie można tego nazwać kopaniem bo to za wcześnie i za mały dzidzuś ale takie leciutkie pukanie i muskanie tak jakby dotyk motyla ..cuuudowne uczucie :) To tyle w sprawie mojej kruszynki ,pewnie niebawem znowu coś ciekawego napisze a zwłaszcza po wizycie na którą nie moge sie doczekać :)

U nas lekko przypruszyło śniegiem ale nie za wiele, pewnie dołoży na święta. Ale zimno jest że brrr ;/ A u was jak zaskoczyła was juz porządna zima czy też jeszcze czekacie?? :* Pozdrowionka kochani :**

2 komentarze:

  1. Fajnie, że wszystko idzie w dobrym kierunku:). I muszę przyznać, że zaczynam troszkę zazdrościć;). Można wiedzieć na kiedy masz termin?

    OdpowiedzUsuń
  2. Salwinka zadzrościć czego? :) Hihi zawsze można się postarać ;)) A termin mam na 19 maja, już cieplejsze miesiące :)

    OdpowiedzUsuń