środa, 7 sierpnia 2013

;)

Wpadłam tylko na chwileczkę , żeby znowu się nie zaniedbać :) Straszne u nas upały wczoraj było 38' w cieniu a dziś 40..masakra..ale cóż takie uroki lata i trzeba z tego ciepełka korzystać jak najdłużej..więc wczoraj i dziś byłam z M. i kuzynem nad wodą ;) ohoho wypluskaliśmy się za wszystkie czasy :)) i taka zmęczona jestem po tej wodzie ale czuje , że żyje, że coś robię , poprostu, że jestem i mam siły na to wszystko:)) Bo w we wrześniu czeka mnie szital i chociaż staram się  być dobrej myśli to nie wiadomo jak się to wszystko potoczy...wię staram się korzystać z życia jak najlepiej i doceniać najmniejszą rzecz..ale nie będę was tu zanudzać ;) Miałam dziś dodać jakąś fotke ale kabel mi nawalił i nie mam jak przerzucić zdjęć ;/ Postaram się jutro..dobrej nocki kochani :*  A jak wam mijają wakacje??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz