wtorek, 9 lipca 2013

WYNIKI

No więc wkońcu doczekałam się wyników morfologia+rozmaz oraz markerów CA 19-9 i CEAS. No więc Pani doktór powiedziała , że wyniki są w normie i nie widzi nic niepokojącego tylko Amylaza całkowita wyszła ponad stan ale powiedziała mi, że to od trzustki i , że nie wiele jest podwyższone i poprostu mam podrażnioną trzustke. Jeju jak się cieszę, że chociaż krew poprawnie wyszłą..no ale jeszcze czeka mnie badanie moczu , kału na krew utajoną ,na lamblie i pasożyty. Jednak PAni doktór stwierdziła , że niepokoi ją ten żołądek , że boli i że mnie mdli więc wypsiała skierowanie do tego szpitala klinicznego w krakowie do poradni gastroenterologicznej i napsiała na nim że to pilne...więc myśle , że teraz mnie przyjmą (bo tak jak wcześniej psiałam jak tam dzowniłam miesiąc temu to nie mieli  już miejsc do końca roku) Oprócz tego dała mi też adres innej dobrej poradni gastroenterologicznej. Powiedziała , że jeśli nie będą chcieli mnie przyjąć to jak przyjade mam zgłosić się do niej i zadzwoni do tych poradni, żeby coś zdziałać ewentualnie. Najukochańsza Pani doktór jaką znam :) Nawet porozmawiałą ze mną dziś jak sobie radze i ogólnie o życiu..spoko babka ;) Powiedziała, żebym jak najszybciej pojechała do tego Krakowa i jak wróce to mam jej się zameldować hehe ;) Oj bardzo miły był dziś dzień..oby takich więcej. A co u was dobrego się wydarzyło kochani? Podzielcie się swoimi radościami , czekam:)

 Uciekam bo troche zmęczona jestem papatki :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz